Gemensamhetsdag...

...i folkparken idag med skolan. Lite nice. DE va jävligt roligt att kolla på alla och så var det jätte trevligt med. Vi åt Tacos till lunch, aa jag vet inte vad mer jag ska säga om den dagen. Eller joo det va tävlingar på olika stationer som man skulle göra så fick man poäng och sådär.
Annars idag har jag inte gjort så mycket. Legat och sovit, ätit våfflor och duschat. Väntar nu på att Alex ska komma hem, hoppas han kommer hem innan åtta annars vetni, då blir jag GALEN ! Ska ju se fångarna på fortet idag... Får inte missas.

Cissi snurrar

Erik blir arg

Kajsa och Cissi

Disco Disco GOGO !

Kajsa gillar gräddfil ?

 

 

Jag har även idag lånat bilderna från Olivia. Blir så tråkigt utan bilder.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0