Övernattade hos jonna

Det blev att jag sov hos Jonna igår. Det regnade massa på kvällen och hade inte lust att gå hem till kungsgatan sent och blöt ! Så jag sov där. Vi somande jätte tidigt faktiskt vi kollade 2 filmer på 3an sen somnade vi direkt efter. Jag vaknade av mig själv vid halv 9, men då sov jonna så jag somnade om en timme till. vid 11 gick jag hem och städade klart mitt rum och gjorde lite rent i badrummet. Nu väntar en dusch på mig sen ska jag gå och handla med mamma om hon har tid annars får jag gå själv. puss så länge ! <3

haha jonna kommer du ihåg ? xD


Kommentarer
Postat av: Jonna

haha du kunde ju inte läsa förfan :D

FARMOOOOOOOOOOR eller något hahahah :D

2010-08-30 @ 15:46:22
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0