samsung sladd ?

Är det någon som vet vart men kan köpa en samsung usb sladd så att jag kan lägga in bilder till datan. Det är så tråkigt att blogga om man inte har bilder ju....

Iallafall idag har jag vart i skolan. (a) Vi skulle gå runt i stan och göra massa olika uppgifter tex. Spela gitarr och sjunga blommig falukorv och gå interjua folk om vad de tyckte va husmanskost. Det va riktigt roligt. Annars har vi inte gjort något i skolan. Nu är jag hemma i allafall och har ingen aning om vad jag ska göra men ska se om Olivia svarar på facebook snart för hon ville på stan idag men inte själv med jag kan hänga med henne om hon har lust att gå i det här tråk vädret höhö. puss på er ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0