slingat håret och vart hos jonna

När olivia drog så drog jag och madde hem till mig och färga håret på varann. Madde slinga mitt hår och jag färg maddes hår först brunt sen rött. Det blev jätte bra på madde så nu är hennes riktiga hår samma färg som hennes löshår. De ä niiiice !!
När Vi var klara med allt Madelene och jag så vandrade jag till Jonna. Vi snackade först sen gick vi och köpte godis och kollade på film. Mysigt. Men jag höll på att somna så jag bestämde mig för att åka hem med bussen till väster tull och gå därifrån. Så nu är jag hemma och ska snart sova är rikigt trött efter den här långa dagen. Har inte gjort så här mycket på en dag på super länge. haha puss på er !

ett år gammal bild på mig och Jonna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0