Daniel Adams-Ray

Hejsan, nu är det helg för min del. Jag och Olivia fick sluta nu eftersom vi var klara med allt. Så nu är det ingen med livsmedelslektion mer! Nice osm fan ! Idag va vi på studiebesök på scandic. Det verkar jätte kul att jobba inom hotell så nu vet jag inte vilken inriktning jag vill gå. Men det lutar nog mer mot kök tror jag. Men i allafall, när vi skulle gå tillbaka till skolan så fick vi för oss att gå och hälsa på Olivias mamma på jobbet och det var tur att vi gjorde det för vet ni vem vi såg ! Daniel Adams-Ray! Ni vet han som sjunger gubben i lådan ! Det va sjukt. Vi vågade inte fråga om han ville ta kort med oss. Vi blev nog lite chockade att han var just där med de va så jävla grymt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0