Min dator

Hellu, igår fick jag något virus på datan så kunde inte skriva mer i går. Men idaf var jag och Olivia i skolan och lämnade in våra datorer så nu har vi bytt från vista till windows 7. Den är mycket bättre och ska inte tynga ner datan. Men jag har inte rikigt fått igång den än. Hittar inte koden till internet så nu skriver jag fårn Alex dat, men han får hjälpa mig med det där senare. Jag måste ju ladda ner massa saker så att den är som vanligt igen.

Men i allafall. Efter att jag och Olivia hade hämtat datorerna så drog vi till stan för att Olivia skulle köpa lite julklappar. Träffade massa tjejer fårn förra klassen på Jönsbergska, så det va lite kul. Har inte sett de på jätte länge. Men nu är jag hemma och är irreterad. Kanske skriver mer senare. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0