Mys kväll

Hallu, nu har jag fixat min dator, så himla skönt. Nu har jag alla mina bilder. Jag kan lägga in bilder osv. Förut var jag i allafall och solade. Det var riktigt skönt. Men brände mig lite i ansiktet tror jag. haha ! Men när jag kom hem så kom Alex hom nästan på en gång, han slutade tidigt idag :) Vi gick ner till ica och köpte söndags svull ! Ben&jerry´s och en varsin chips påse + en cola ! Är inte det svulligt eller ! haha. Nu sitter Alex och pluggar och jag installerar saker på datan som försvann. Snart ska vi kolla på film och sedan sova.
Imorgon ska vi till Stadium Arena och kolla på innebandy. Inte så kul. Men det är bara i morgon sen är det avsluting. Men nu ska jag smörja in mig så att färgen stannar kvar! Puss och godnatt ! <3


Alex just nu. Fint måste jag säga... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0