Our day

Hejsan, nu har jag och Alex flängt runt och haft oss. Först så fixade vi oss för att gå ner till stan och käka. Vi ville äta kina buffé men alla mysiga hade stängt så till slut blev det att gå till Chili Wok i stan. Lite fail kanske men det var mysigt i allafall. Efter maten så gick vi runt och kollade lite på stan och sen drog vi och mötte Cissi och Jimmi för att spela bowling riktigt kul var det tycker jag. Jimmi kom etta, Alex tvåa, jag trea och lilla Cissi sist ! hahah ! Efter bowlingen så drog jag och alex och köpte Ben&Jerry´s, cola och julmust och nu har vi precis kollat klart på en film. Vet inte vad som händer nu men snart måste jag sussa. Har ju varit vaken hela natten nästan. Usch va trött jag är ! Puss på er !

 Juste la in bilderna fårn sjukhuset i inlägget om akuten så det är bara rulla ner. Rikigt roliga bilder faktiskt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0