praktikplats

Hejsan, nu är jag hemma från skolan. Vi har städat och haft egenkontroll. Fick även veta vilken praktik jag kommer ha nu efter nyår. Jag ska vara på louis de geer. Tror det är bra där. Jag va nyss inne på hemsidan och det verkade rikigt bra. Men de kommer att bli bra. Men jag måste verkligen vara noga med att komma i tid sa min lärare. suuuck !! tänk om jag försover mig någon dag. Kommer ju få värsta utskällningen. Men nog pratat om det.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Men jag tror jag ska göra hotell uppgiften som jag måste göra för att få MVG. Men först ska jag sova lite. Är ju ändå ledig i morgon så kan sova hur mycket jag vill på dagen. Puss !!


+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0