Pyroman

hallu, vaknade jag upp utan min älskling, han åkte och jobbade tidigt. Sen blev det tt fixa sig och dra till stan med Jonna. Hon köpte en jävla massa saker. Skor smycken och kläder ! oojojjoj ! Önksa men va rik nästan. hihi. Men vi hann inte gå så länge för stan stängde 5 idag. Så vi sa hejdå och när jag kommer hem in i porten känner jag att de luktar eld. Så ser jag en snorunge åka upp i hissen med värsta hånflinet och så kollade jag ner i trappen till tvättsugan så brinner det ! Jag sprang ner och trampa på det. Så det började inte binna. Men seriöt ! Han va typ 10 bast och själv ofta man går ner i trappen och eldar lite ! Åhh jag lbir så arg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0