sen uppdatering

Hejsan, idag var jag i skolan och hade Matte, sen gick jag hem och hade tvättstugan för mamma skulle åka till jobbet. När jag var klar i tvättstugan så kom Jonnas mormor och morfar och hämtade mig så åkte vi och kollade på ett nytt tangentbord till Jonna. När vi kom hem till Jonna sen så gjorde vi inte så mycket. Vi spelade skippo och dampade oss lite sådär. Sen visade jag Jonna hur grym jag är på facebook spel. höhö. Kom precis hem och jag har helt glömt att min mobil existerat idag så jag har missat massor av samtal från Alex mamma. Inte bra... Men nu tänkte jag i allafall göra en kopp te och sedan vika ihop tvätten och lägga in i garderoben. Men den måste verkligen rensas. Ser förjävligt ut. Så jag har att göra innan älskling kommer hem från jobbet. Puss !


Jag har varit dålig på att ta bilder. Men här kommer en bild på Jonna sen vi firade henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0