Tacos hos Livan

Hallu, nu ska jag fixa mig lite och sådär. Sen ska jag dra till stan och träffa bästa livan. Vi ska kolla lite på stan efter det ska vi hem till henne och äta tacos och kolla på idol-finalen ! Hoppas verkligen att Jay vinner! Så kul att kolla på odol hemma hos Olivia för alla är så insatta i det. Det är en helt annan känsla än att bara sitta hemma själv och se på det. Nu hoppas jag bara att jag kan låna mammas busskort annars blir det inte av för jag kan verkligen inte gå hem i kylan det är skit långt till Olivia! Så det är mamma det hänger på men nu ska jag fixa mig så vi kan dra till stan. Puss på er så länge !


Olivia och jag i skolan för ett tag sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0