2 veckor

Tjena! längesen, har inte gjort så mycket. Det har varit jätte varmt HELA sommaren. Rekord !! Jag har virit i skara med Alex familj och så har det varit midsommar då jag va på lövstadslott med Alex och hans familj igen. Vi har vitir och badat och sådär med. Annars ingenting jag har vara vart med Alex.

OIdag är jag sjuk, har hosta så jag håller på att dö och så tror jag att jag har feber nu med. Men det skiter jag i jag ska på stan med Sofia snart och jag tänker inte ställa in saknar henne jätte mycket. Puss på det. Men nu ska jag dra mig mot stan, pussiluss !

Jag just nu

 


Kommentarer
Postat av: jonna

sv: naahee du :D såfin så

love u §

2010-07-22 @ 22:09:02
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0