Avslutningsmiddag

Hejsan, nu är jag vaken. Igår var det trevligt. Men de va skit kallt. Men de va kul att sitta och snacka och sådär. Vi drog vid halv 10 tiden för Sara skulle med 10 bussen till Åby. När vi kom hem duscha vi och sen blev de att sova på en gång. Skönt, jag va jätte trött. Men nu är jag pigg igen haha.

Btw, idag jag har avslutningsmiddag. Jag har inte fattat att jag aldrig mer kommer att vara mina klasskompisar nära mer. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Men ikväll ska vi i allafall göra ett avslut. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Men de får inte bli något speciellt. Men jag hör av mig senare. Ska ner och köpa schampoo, det är sluut !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0