I'm happy !

Yeaaah ! Jag får G i idrott ! Det trodde jag aldrig. Men idag fick jag reda på det. Jag får de om jag bara för origenteringen. Det blir ju lätt, jag tycker att det är kul med det med. A jag är så glad !

Efter skolan så drog jag Sofia och Olivia och sola på stan idag igen. Man måste ju bli brun till skolavslutningen. Efter vi hade solat käka vi lite mat på mc. Sen ringde madde och sa att hon hade klippt håret. Så jag gick och mötte henne och kolla hur det blev. Det blev riktigt fint. Sen fick jag hänga med henne på stan och leta efter en klänning till skolavslutningen som hon inte har köpt en. Åh ! Det blir en nästan likadan klänning som jag ska ha.... Samma mönster i allafall. Hon nyss hem, så nu blir det att damsuga i rummet och vänta på alex... Men ha det bra kanske skriver mer sen puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0