sol&motion

Jonna vaknade i allafall till slut. Så jag och Alex gick till stan, men han gick och mötte sin mamma medans jag gick och mötte Jonna. Sen blev det lite solning. Det tog faktiskt lite idag. Efter det så gick vi en stund på stan och köpte det där j*vla vaxet. Men när jag kom hem och provade det så sög de ju ! Det ser ut som att jag har tuggummi på hela benen nu.... Jag vet inte hur jag ska få bort det.

Var nyss och köpte godis, läsk och vatten så ska väl kolla på TV lite nu med alex, sen ska jag städa som jag lovade mamma innan jobbet, det är ju faktiskt hennes födelsedag så jag måste väl göra som jag har lovat nu. Sen efter det ska vi gå och lägga oss. Skola i morgon. Men  vi hörs i morgon puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0