I wait for you babe

Hejsan, idag hitills har jag kollat klart på OC så nu är det nästa box jag väntar på, ska be Olivia ta med sig den till skolan i morgon. Annars jag har inte gjrot mycket alls. Fixade mig nyss. Känns som att det var jätte längesen jag hade smink och ordentliga kläder på mig. Blir mest mjukis och en bulle på huvudet. Men de är inte så kul att se likadan ut varje dag. Så nu när jag hade tid så kunde jag ju fixa mig lite. Nu tror jag att jag ska plugga lite innan älskling kommer hem från skolan. Efter det så ska vi nog dra till honom. Där ska jag försöka plugga har massor som ska vara klart. Hörs senare puss !

Här kommer en dagens outfit, längesen nu...
 


jeanstights - gina tricot
linne - bikbok
kofta - bikbok
armband - fått av Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0