If tomorrow never comes

Hallo ! Igår träffade jag i alla fall Jonna. Hon mötte mig sen snackade vi lite på vägen. När vi kom hem till henne så gjorde vi inte så mycket snackade och kollade på tv typ. Men de är i alla fall skönt att träffa Jonna och i alla fall ha henne i närheten. Sakanr henne så mycket ibland. Ni förstår inte hur kul vi brukade ha tillsammans förr. Inte för att vi inte har det nu, men vi träffades mycket oftare, nästan varje dag ! Men nu kanske vi träffas mindre än en gång i veckan. Men i alla fall det är kul att träffa dig Jonna. När jag kom hem så åt jag lite mat och efter det kollade jag och alex på en film. Den va sjukt bra och den har inte bio prämiär förns om 17 dagar. hahaha !! Busigt !


Älskar dig bästavän ! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

desamma.

i love you to ! <3

2010-11-17 @ 23:00:55
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0