Ensam

Hejsan, idag har jag varit i skolan. Hade matte och idrott. Fick reda på att jag fick G på matte provet som vi hade förra veckan. Det va ju skönt att veta. Det var många som fick IG så jag är väligt nöjd med mitt G. Efter skolan gick jag hem och la mig i sängen. Känner mig lite små hängig. Fan vad tråkigt. Hoppas verklgen inte att jag bli sjuk nu på lovet ! Men det skulle inte förvåna mig ett dugg. Btw, så ska jag sova ensam idag. Alex är ledig i mrogon så jag kände att det var lite onödigt att åka hem till han och sova. Då slipper jag ju allt krångel med spårvagnar och sådär. Men nu ska jag ta och kolla på tv snart. Men vi hörs i morgon för efter tv:en ska jag duscha sen ska jag lägga mig i sängen och se på en film som inte Alex har velat sett med mig "tjejfilm". A men Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0