Film mys hos Olivia

Hejsan , förlåt för dålig uppdatering men jag har inte vart hemma osv.

I fredags va jag med Jonna, vi kollade på idol och sofia och förbi en stund med. Senare på kvällen drog vi till ljura och satt och glodde när Alex, freddie och robin nörda cs. Inte kul... Nästan ingen sömn.

Igår var det lördag och jag va hemma nästan hela dagen. Vid halv 7 drog jag och mötte Olivia, för vi skulle köpa godis. Efter det drog vi hem till henne och kollade på film. Första filmen blev the breakup. Den va inte ett dugg bra. Sen kom Alex och Saman och satt och kolla med oss. Då satte´vi på OC. De va så jävla bra. Har lånat boxen nu.

Nu snart ska jag till Alex. Det blir att sova där inatt. Alex är ute nu och ska kolla efter en vattenpipa. Så kanske blir att röka vattenpipa i kväll ute på hans altan. KALLT. aja, imorgon är det skolan och jag måste plugga och skicka in vissa saker idag. puss för nu .





Lite bilder från gårdagen från Olivias blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0