FREEEEDAG !

Hallu, idag är det fredag, nu är jag i skolan och har snart rast. Då ska vi ner och käka glass och chokladmousse som vi gjrode igår när vi hade kök. Nu har jag planerat min fredag. Jag ksa gå hem efter skolan och typ snacka med mamma och packa. Sen drar jag med Alex till Freddie och där ett tag. Kollar på idol och sådär. Jonna kommer ju säkert med komma eftersom att hon ska vara barnvakt idag och det är vid freddie. Sen senare på kvällen ska vi hem till Alex och sova. Ska försöka blogga tre inlägg till idag i skolan för jag kommer inte ha något internet hos Alex.

Skönt med fredag, imorgon får man sova ut !! YEEES !


fisan får stå för bilden idag. haha


Kommentarer
Postat av: fisan

aaaahahahahha xd



mitt håååååår :'(((((

2010-10-08 @ 11:53:18
URL: http://unwrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0