LAN !!

Tjena nu har jag vart på bio den va sådär.... Hade högre förväntningar. Träffa livan i söder efter bion så åkte vi med spårvagnen till rese och sedan till macken för att olivia skulle köpa läsk. Sen kom hon på att hon hade glömt plånboken hemma. så hon fick låna av mig sålänge. Efter de gick vi hem till mig och hämta datan sen mötte vi Alex och "biffen" sen gick vi in AS pinsamt ! Nej gud ! Nu sitter vi i allafall här och snart ska jag börja spela sims. Ska sitta här hela natten så jag komemr väl blogga något mer. Puss så länge


Såhär ser det typ ut ! men inte lika mycket folk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa det är dreamhack det där ;PpppPP

2010-11-09 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0