Jobbig dag

Hejsan, idag var det inte kul i skolan. Olivia var sjuk och vi höll bara på med massa potatis hela dagen. som sagt inte kul. Men det var rikgigt skönt att komma hem och i morgon går jag från 8-11 bara. Mycket nice. Kök då med ska göra mackor och soppa tror jag att det va.

På torsdagar har jag och Alex mys dag. Men tydligen inte idag, haha men han kommer ikväll så det blir en myskväll istället. Sitter och och tar det lugnt själv. Ingen är hemma. Ska fortsätta sitta vid datan ett tag till, sen får vi se om jag somnar för jag är jätte trött verkligen. Hörs senare puss !


Dagens mys outfit.
(ignorera mitt stökiga rum, måste verkligen ta tag i det. Kanske redan idag ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0