Tisdag - skolan

Hallu, är i skolan nu har och har matte, eller vi har rast nu. Nyss hade vi brandövning. Haha ingen visste vart vi skule stog någonstanns så vi ställde oss bara i mitten ! Nu snart har vi lite till matte sedan är det lunch. Efter lunch har vi idrott..... Så tråkigt. Vi ska spela beach vollyboll... Nej inget jag ser fram emot direkt. Men jag ska vara med och vara som i 9an då jag inte var med på idrotten över huvud taget. Nu är det faktisk bara en gång i veckan. Vi får se hur det går. Skriver sen när jag kommer hem puss på er sålänge !


Totte, jag och Olivia. En bild från i torsdags när vi hade kök.


Kommentarer
Postat av: Jonna

hahah troruuu :D

2010-09-14 @ 15:19:32
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0