Träffa jonna en snabbis

Hallu, träffade Jonna här utan för en snabbis hennes hund tyson skulle till vetrinären som låg här vid mig så hon passade på att träffa mig. Stackars tyson, men tur att det inte va så allvarligt som jag trodde. Han skulle förhoppningsvis bli bra om 1-2 dagar.
Btw, idag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem efter stan nördat låten som jag la ner under det här inlägget, annars ingenting. Ska sova ensam idag igen. Tråkigt. Får kolla på idol ensam och min cola är slut men jag ska nog gå ner och köpa en ny nu I think. Men vi hörs senare pöss !


Tyson


Kommentarer
Postat av: Jonna

<3

2010-09-22 @ 21:56:42
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0