alla<3dag

Hejsan, idag är det allahjärtansdag. När jag kom hem från skolan så trodde jag att jag och Alex bara skulle vara hemma och ta det lugnt. Men han överraskade mig rikigt ordentligt. Fört fick jag jätte fina blommor som hade hade plockat i hio själv och gjort jätte fint. Sedan lagade han mat, det blev super gott även om jag inte trodde att det skulle bli det. Sedan gick vi och köpte Ben&Jerry´s. Efter det så kollade vi på tv ett tag och sen fick Alex för sig att vi skulle äta på Texas Longhorn. Så vi gick dit och åt, även om jag inte va speciellt hungrig. Men det va rikigt gott. Efter maten så ville Alex att vi skulle gå och bowla så det gjorde vi med. Och vet ni jag vann över Alex för första gången i mitt liv! Fan va grym jag är! Det här har i allafall vart den bästa allahjärtasdag jag någonsin har haft. Jag älskar dig så mycket alexander. Tack för allt idag! Du är bäst !
Efter bowlingen så gick vi och hyrde film som vi sitter och kollar på nu. Men det är jätte konstig... aja ska inte skriva mer nu. som sagt jätte bra dag idag. Puss !! <3<3<3<3<3<3<3


Blommorna <3

Maten, kanske inte ser gott ut men det var det ;) <3


puss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0