Boat trip

Hallu, nu har min älskling gått hemmifrån och sätter sig snart på bussen till stockholm. Han kommer hem i morgon kväll... Sad. haha men jag klarar mig. Lite senare ska jag träffa Madelene, så ska snart gå och fixa mig lite grann. Har ingen aning om vad vi ska göra. Men det är sånt som märks.

Jag har kommit fram till en sak och det är att jag måste börja uppdatera bloggen mer. Det är ju inte kul någonstans att läsa min blogg. Men jag har ingenaning om vad jag ska skriva. Men på måndag börjar skolan så då lär det ju bli mer bloggande. Ska ta lite bilder idag med så att det finns nya bilder med. Kan va rätt kul. Men nu ska jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare. puss !


Vill fika idag..


Kommentarer
Postat av: Elina

Fin header :)

2011-02-02 @ 14:08:50
URL: http://minfackla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0