Chill

Hallu, har inte skrivt något den här veckan men det har inte hänt mycket. Måndag var jag i skolan, tisdag var jag sofia och hon fixade mina naglar i skolan, igår hade jag studiedag och gjorde inte ett skit, och till sist idag så hade vi kök i skolan! så mycket skönare att ha kök i skolan än att vara på praktiket. Det är otroligt vilken skillnad. Tummen upp ! Vi filéa kyckling och lite sånt. Det blev äckligt... Vi fick även nya kockrockar, igen ! har tre stycken nu. Men två med RÄTT namn.

Jag har inte gjort ett skit sen jag kom hem från skolan har spelat spel, nörd som jag är. Alex jobbar så han kommer väl hem i natt antar jag. Har ingen aning om vad jag ska göra. Men fuderar på att dra till stan och sola lite. Det va ett bra tag sen sist. Men ska ju göra det i morgon med efter skolan, så får se. Men nu ska jag fortsätta att nörda puss !!


En as sexig bild från idag i skolan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0