Home

Hejsan, nu är jag hemma från Jonna. Det blev inte av att blogga hemma hos Jonna igår. Men igår så tog Jonna hål i tungan. Så vi drog väl dit vid halv 8 typ. Sen gick vi och köpte filmjölk och nyponsoppa. Sen gick vi hem till Jonna och gjorde inte så mycket. Vid 23 så fick vi ut och pratade lite med Simon och efter det så gick vi upp och satte på en film som jag somnade till. Skönt att somna tidigt.

 Men nu är jag hemma i allafall och ska snart städa mitt rum och laga mat hade jag tänkt. Längtar till Älskling kommer hit med. Så det är därför jag tänkte göra det lite fint i rummet. Men jag skirver mer senare. puss !


otroligt vacker bild. Från igår ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0