Min helg

Hallu, nu är helgen snart över och jag tänkte berätta lite vad jag har gjort. I fredags så bar det av till freddie för att basta men lite roligt folk. Men jag, alex och Sofia drog hem tidigt för vi orkade inte gå hem så Sofias bror va snäll och skjutsa hem oss.

 På lördagen hände det inte mycket alls. Blev mesta att glo på tv och sådär och idag (söndag) så blev vi väckta vid 10 tiden tror jag för att åka iväg till maxi och lite sådär men alex familj. Efter att vi hade varit ute och flängt lite så blev det att åka hem till mig och ta det lite lugnt. Nu sover alex man han lär väl vakna snart. Men jag ska sitta vid datan och umgås lite med min mamma. Hör av mig lite senare puss !!


Jag och min fina vän Jonna

Jonnas rygg och jag och Alex som sjunger

Eskelstuna bon Micke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0