Solat med livaan

Hejsan, glomde ju berätta vad jag har gjort idag. Idag har jag vart i skolan. Vi hade kök. Blev att göra en fiskgratäng. Den blev faktiskt god. Efter skolan gick jag hem och bytte om lite snabbt för att sedan åka till stan för att sola med Olivia. Men innan blev det att gå och kolla på lite saker och Olivia köpte lite saker. Sen blev det donken och efter det solade vi. Det va så skönt. Men det var väldigt irreterande när någon bankade på min dörr när jag låg och sola. Jag blev ju livrädd !!

 Efter det gick jag hem och har inte gjort så mycket sedan dess. Ska inte göra något heller eftersom jag har ont i huvudet. Blir nog att sova tidigt även fast jag är ledig i morgon. så mitt lov började idag. Tummen upp för det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0