Tisdag

Hallu, idag var det rikgt segt att komma upp. Men det gick iallafall. Jag hade Matte. Efter skolan så sov jag och Alex litegrann. Det va super skönt och sedan gick vi och bowla. Det gick jätte dåligt för både mig och Alex. Haha. Men så är det ibland. Det var kul i allafall. På vägen hem hyrde vi en film. Det blev "tusen gånger starkare". Den har jag velat sett länge. Den var rikgit bra tycker jag. Nu sitter vi och kollar på tv och sna väl snart gå och lägga oss och försöka sova.

I morgon har jag servering istället för mentorstid eftersom att min grupp ligger en lektion efter. Efter skolan ska jag träffa Jonna. Men jag skriver mer om det i morgon. Nu ska jag sitta och umgås med min älskar pojkvän. Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0