Veckan som varit

Hallu, det var ett tag sedan jag skrev, men jag har inte tid att skriva när jag är hemma hos Alex. Jag har varit där hela veckan. Det har varit jättekul. Det var jätte längesen jag var där hemma. De hade köpt ett  nytt spel till wii, det va ett dans spel. Jättekul verkligen ! Har spelat det hela veckan. Börjar bli riktig duktig på det nu! hah jag äääger! Nej men slut pratat om det. Annars har jag bara tagit det lugnt den här veckan.
Juste sökte sommarjobb på Alex systers jobb. Haha ! Tror inte att det blir något där men jag hoppas vergkligen det. Skulle vara jätte kul ju! Men nu ska jag kolla klart på stylisterna. Puss !


snygg fyllebild på mig och angelica :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0