Chill dag

Hallu, blev ingen skola för min idag av vissa skäl. Men jag drog iallafall till praktiken och frågande när jag skulle vara där och sådär. Jag var så nervös så jag kommer knappt ihåg vad han sa. Men jag tror att jag börjar 9. Men jag ska vara där en halvtimme innan för säkerhets skull. Min handledare var jätte trevlig i allafall så det ska nog inte bli några problem med att vara där. Dock var det bara killar som jobbade i köket. Men jag kommer väl in i gruppen någon gång.

Madde kommer hit vid 7 eller 10 hon visste inte rikigt. Men jag ska kolla på tv ett tag till sedan ska jag börja fixa inför i morgon. Romme ! Längtar ! Älskar att åka skidor !! Hoppas jag får några bilder därifårn i allafall. Men det är sånt som märks. Puss på er för nu ska jag inte skriva mer :)



3 veckor på det här stället kommer nog inte bli helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0