gottnatt, sov gott !

Hallu, idag va jag i skolan en liten snabbis. Sedan blev det att dra till stan och sola med Olivia, hur skönt som helst ! Efter stan åkte jag hem en snabbis och sedan vidare till Madde. Käka mat där och efter det drog vi till hennes pappa och leta termobyxor, men hittade inga. Sen åkte vi hem till Jonna och va där ett tag. Jonna följde mig hem vid 10 tiden och sen jag kom hem så har jag legat i sängen. Bäddade rent nyss, älskar rena lakan. Men nu måste jag sova, skola i morgon och jag slutar 3. Ska även hinna ner till min praktikplats och presentera mig och gå reda på tider. Men lär ju bli väckt när Alex kommer hem från krogen, men de gör inget. Puss och godnatt ! :)


Madde, Tyson och jag förut idag hemma hos Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0