Halkade

Hallu, igår somnade jag när Alex kom hem från skolan. Jag låg och sov till klockan 5, sen gick jag upp och åt mat och kollade på tv. Alex låg och sov till klockan 7. Vid halv åtta gick jag ner till hemköp för att köpa godis och cola. Men på vägen hem så ser jag någon som ser ut som en gammal man, så jag tänkte att han skulle få gå på den grusade isen och jag gick på den isen utan grus. Det är ju bättre att jag ramlar än han. Men självklart  så ramlar jag och slår mig ordentligen ! "Gubben" som inte va en gubbe hjälpe mig upp och fråga om allt gick bra. Jag sa ja, även om det inte va bra, haha !

Men idag har jag sjukt ont i allafall. Känner mig handikappad kan inte böja mig knappt. Jag somnade igen rint 12 igår och vaknade vid halv 10 idag. Hoppas att jag har vänt tillbaka dygnet nu. Nu sitter jag och dricker te och väntar på att Alex ska slå upp ögonen. haha. Men nu ska jag inte skriva mer puss ! <3


Ska hem till älskling sedan, han fyller 18 år i morgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0