Mitt lov

Nu har jag ju all tid i världen att skriva ett inlägg om vad jag har gjort på mitt lov. I början av lovet hade man ju pengar. Så shoppade rätt bra saker på mellandagsrean, jag har vart rätt mycket på bio med. På nyårsafton hade jag det skit tråkigt, men den spenderades ändå med älskling. Resten av lovet har jag varit vaken på nätterna och sovit på dagen. Det är typ allt jag har gjort. Tagit det lugnt. Men nu är det slut på det. Nu ska jag ha roligt. Ska träffa madde lite senare antagligen. Men vi hörs senare, ska spela sims nu puss !! :)



Julmaten

Jag som tomte

Jag och Alex när vi kollade på Narnia med VIPplatser :)

En julklapp jag fick av Kim, tack jag blev sååå glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0