Mysiga dagar

Hejsan, har inte bloggat på ett tag. Men det finns inget att blogga om när jag har praktik. Men de senaste dagarna har min älskling varit underbar. Ena dagen så käka vi indisk mat och på kvällen gick vi och bowlade. Super kul ! Och igår va de super mysigt. Vi skulle gå ner till Netto sa alex men så blev det inte. Vi drog och bowla och efter det åt vi 2 rätters. Det blev plaka och till efterrätt hallon cheesecake. As gott ! Efter det så gick vi på bio. Det var bara jag och alex och 2 till i hela saken. Det va lite mysigt. Efter bion så gick vi hem till freddie och hämta en väska sen tog vi taxi hem. Mysigaste dagen på länge ! Älskar dig min baby !! <3<3


Alex kör hårt

hahaha det är jag

Jag ägde honom. Men det var ändå han som vann....

Min fina älskling innan vi fick maten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0