sunday

Hallu, jag va i romme i fredags. När jag och Alex kom hem så va vi skit trötta, det blev att sätta på en film och somna på en gång. Det ar rätt kul i Romme, det ända tråkiga va att det va så hilma kallt. Jag kunde inte åka sista timmen för att mina händer gjorde så fruktansvärt ont ! Inte kul

Igår åkte vi hem till Alex och va där ett tag sedan så åkte vi till hans moster och umgick lite. Det va trevligt. Men vi kom hem ganska sent så det blev att däcka i sängen. Vi vaknade runt 1 tror jag. Vi kollade på en film sen blev det att käka mat. Nu ligger jag och Alex här i sängen med en varsin dator och nördar barworld. Men jag skriver senare. puss

Väntar på att freddie ska skicka bilderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0