Tjena mittbena !

Hejsan, det har inte bilvit att skriva något. Men de beror på att det har varit fullt ös. Min syster och hennes barn kom hit igår. så igår va vi på stan och massa och idag var jag i skolan och hade brandövning. Sedan när jag kom hem så drog jag alex wille och oscar till busfabriken och busade. Nu är vi hemma och jag är helt slut. Det är de nog med, eftersom att de ligger och sover allihop i min säng. haha. Nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig. Men nu ska jag kolla klart på det. Hörs i morgon eller något. Puss !

Här kommer lite bilder från brandövningen som jag lånade av Livan :)


En del av klassen

Madde och cissi

Jag och Olivia

Pett och ponta

Olivia, Pontus och jag

Jag och Olivia släcker en docka :)

En gladare bild på klassen :)


Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: japp ;)

2011-03-29 @ 15:24:33
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/
Postat av: fridamarie

fin blogg :D

2011-05-15 @ 11:25:36
URL: http://fridasoutfit.blogg.se/
Postat av: Heli

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och kul. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via email så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Heli

[email protected]

2011-06-09 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0